سه فاز بازار
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سه فاز بازار
دفتر دل نوشته ها وباورهای من 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

ایران و ایرانی
دهقان فداکار پیر شده،چوپان دروغ گو عزیز شده،شنگول و منگول گرگ شدن،کلاغ و روباه دستشون تو یه کاسه هست،کلیله و دمنه پند هاشون رو ول کردن چسبیدن به نوشتن رمان عشقی،کدوی قلقله زن کدوش رو رنگ می کنه به جای ماشین می فروشه به مردم،حسنک گوسفنداش رو ول کرده و رفته تو یه شرکت آبدارچی شده،آرش کمانگیر معتاد شده،رستم دو پینگ کرده ،سهراب نتونست باباش رو ببینه خودکشی کرد، شیرین خسرو و فرهاد رو نا فرم پیچونده و با اسفندیار میرن مخ زنی و کیف قاپی،لیلی و مجنون رو تو یه پارتی می گیرن و بعدش می فهمن لیلی دختر فراری بوده،نخودی از مامان باباش قهر کرده رفته خواننده شده!!!
شاید با خوندن مطالبی که بالا نوشتم ، اول خندتون بگیره،ولی یه کم فکر کنید یا بهتره بگم فکر کنیم ببینیم که چی بودیم و چی شدیم؟چرا باید ایران این طوری بشه؟ چرا باید بشه یه کشور جهان سومی که اصلا هم در حال رشد نباشه؟چرا همه می خوان سر هم دیگه رو کلاه بذارن؟دیگه هر کسی فقط به فکر خودشه و به نظر من اصلا به فکر پیشرفت و رشد کشورش نیست.
به خدا ما جز 10کشور برتر دنیا از لحاظ IQ هستیم.باور کنید چشم تنگا(ژاپنی ها چینی ها و..)از لحاظ مخ و IQ خیلی از ما پایین ترند.تو رو خدا بیایین یه کم بیشتر به فکر ایران یا حداقل خودمون باشیم.خیلی زشته که ژاپنی ها بعد از جنگ جهانی و اون بمب اتم و اون همه ضربه از ما بالاتر باشند.اشکال ما اینه که هنوز سختی نکشیدیم.دلمون فقط به این نفت خوشه که چهار روز دیگه تموم میشه.اگر تموم بشه... 100سال که عقب هستیم 100 سال دیگه هم عقب می افتیم.اون وقت چی جوری می خوایم این 200 سال رو جبران کنیم؟تو رو خدا بیایین فکر کنیم  که واقعا چی به سر ایران و ایرانی اومده...


[ دوشنبه 87/8/13 ] [ 4:33 عصر ] [ وفا ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

دریافت کد جملات شریعتی
امکانات وب


بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 8
کل بازدیدها: 141129