سه فاز بازار
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سه فاز بازار
دفتر دل نوشته ها وباورهای من 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

یه دوستی میگفت: دوتا شعار بدجوری جلو پیشرفت ما رو گرفته:

1- هنر نزد ایرانیان است و بس!
2- ما ایرانیا ازهمه باهوش تریم!

این دوتا شعار هرچقدر هم درست باشن، اسمش روش هست،شعار هستند و عملی درکارنیست ...

برای همین نه تنها باعث پیشرفت نشدند بلکه مانع هم شدند!بعضی وقتا که به وضعیت خودمون فکر میکنم گریم میگیره...بیشتر مانشستیم و هی به این و اون بد و بیراه میگیم بدون اینکه یه لحظه فکر کنیم که شاید مشکل از خودمون باشه!

نمیدونم این حرف رو درسته بزنم یانه..ولی اینجام گیرکرده..باید بگم

یادتونه وقتی بچه بودیم آرزو داشتیم یا دکتر بشیم یامهندس یامعلم وخلبان؟ حالا که بزرگ شدیم چی شدیم؟ چندتامون به آرزویی که داشتیم رسیدیم یا حتی چندتامون برای رسیدن به هدف هامون(منظورم آرزوهای بچگی نیست) زحمت کشیدیم؟

بااحترام زیادی که برای بازیگرها و فوتبالیست هاوخواننده ها قائلم و این که شغلشون شریف هست، باید بگم: وقتی آرزوی نسلی به جای شکوفایی استعدادهاش تو همون رشته ای که تواناییش رو داره، شد بازیگرشدن وفوتبالیست شدن وخواننده شدن،باید فاتحه اون نسل رو خوند...چرا؟چون هیچ کدوممون درک نکردیم این سه تا شغل اول ازهمه استعداد میخواد وکسی که واردش میشه زندگیش رو وقفش میکنه و واقعا کسی که ازاول هدفش این بوده،در اون موفق میشه.....مثل تمام شغل های دیگه شغل های معمولی ای هستند که به نظر من (دقت کنید شخص خود من!) جامعه ما الان احتیاجی به این شغل ها نداره چون واقعا اشباع شده...نه فکر نکنید که من با این سه قشر محترم دعوا دارم..بلکه عاشقشون هم هستم...

ولی باید بدونیم جامعه ما الان به چه اقشاری احتیاج داره...شاید... نمی دونم

خدا آخر عاقبت هممون رو به خیر کنه....


[ چهارشنبه 91/5/4 ] [ 5:25 عصر ] [ وفا ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

دریافت کد جملات شریعتی
امکانات وب


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 141138