سه فاز بازار
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سه فاز بازار
دفتر دل نوشته ها وباورهای من 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
نهضت سواد آموزی....
آقای فلان با مدرک لیسانس،یه چند وقتی بود دنبال کار می گشت.یهو چشماش خورد به آگهی تو روزنامه:«به چند آموزشیار جهت کار در نهضت سواد آموزی با مدرک دیپلم نیازمندیم.» آقای فلان با دیدن این خبر سه متر و 45 سانت 95 میلی متر پرید بالا. کار دیگه بهتر از این نمی شد. نه ضامن می خواد نه هیچ کوفت دیگه ایی.فقط مشکل مدرک بود.این آقا لیسانس داشت اما اینا دیپلم می خواستن.با خودش گفت:عیب نداره،میگم دیپلم دارم و مدرک دیپلمم رو می برم.
ایشون ثبت نام کردن و قبول هم شدن.اولین جلسه ای که برای آموزشیار ها گذاشته بودن(برا ی یاد دادن این که چی جوری به بی سواد ها آموزش بدن.)برگزار شد.تقریبا 15نفر توی کلاس حاضر بودن از جمله آقای فلان.استاد اومد سر کلاس و شروع کرد به آموزش ریاضی.
- بله دوستان.در این موارد که نمی فهمن یکی بزنید تو سرشون و بگید چرا نمی فهمی؟ حالا من این مسئله رو می نویسم و شما به عنوان یک شاگرد که به تازگی حل این مسئله رو یاد گرفته بیایید حل کنید.آقای فلان... شما بفرمایید بیایید حل نمایید(چه با ادب!)
آقای فلان بلند شد و در حین این که داشت میرفت پای تخته مونده بود این مسئله رو چی جوری حل کنه که بقیه نفهمن لیسانس داره!آخه مسئله از راه «انتگرال»حل می شد و آقای فلان اینا مبحث این درس رو توی دانشگاه یاد گرفته بودند.بالاخره رسید پای تخته؛همین طور داشت با خودش می گفت خدایا من با حل کردن این مسئله  ضایع می شم که لیسانس دارم و کارم رو از دست میدم. که یهو صدای برو بچه های سر کلاس رو شنید که همه می گن :از راه انتگرال حل میشه. انتگرالیه!!!!
بله.کاشف به عمل اومد که فقط آقای فلان نیست که لیسانس داره بلکه همه لیسانس دارن و به خاطر کمبود کار خودشون رو دیپلمی جا زدند.....
مهربانی را وقتی فهمیدم که دیدم کودکی خورشید را در نقاشی خود،سیاه کرده است تا پدر کارگرش زیر آفتاب گرما نخورد و نسوزد...

[ چهارشنبه 87/9/20 ] [ 3:43 عصر ] [ وفا ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

دریافت کد جملات شریعتی
امکانات وب


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 8
کل بازدیدها: 141224