سه فاز بازار
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سه فاز بازار
دفتر دل نوشته ها وباورهای من 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

سلام دوستان.از این که خیلی وقته آپ جدید نگذاشتم واقعا شرمندم.دیگه به بزرگی خودتون ببخشید آخه درس و امتحان وخیلی چیزای دیگه واسه آدم وقت غذا خوردن هم نمی ذاره ،چه برسه به اینکه بیاد وبلاگشو به روز کنه! ولی با دست پر اومدم.می خوام یه کم از مقام ومنزلت امام حسین(ع)بنویسم.البته از خودم نیست از یه کتابیه به اسم «معجزات امام حسین(ع)» که نویسندش آقای«احمد متوسل»هست.کتابشو بخونید.خیلی جالبه من هم سعی می کنم هر دفعه براتون یه قسمت هاییش رو بنویسم.
دسته گل حجازی
در محلی که امام حسین(ع) متولد شده اند،گلی می روید معروف به«عطر مولد الحسین» و این عطر در حجاز معروف است.
فرزندم حسین را بیاورید
حضرت امام رضا (ع) می فرمایند: هنگامی که امام حسین (ع) متولد شدند،رسول اکرم (ص) به اسماء بنت عمیس فرمود: فرزند مرا بیاور. اسماء گفت : آن نوزاد مقدس را در جامه سفیدی پیچیده و به محضر رسول اکرم (ص) بردم.حضرت اورا گرفته در دامن قرار داد،در گوش راست اذان و در گوش چپ او اقامه گفت. جبرئیل نازل شد و گقت:خدای بزرگ سلام می رساند و می فرماید: چون علی (ع) نسبت به تو به منزله هارون است نسبت به موسی، پس او را به اسم پسر کوچک هارون نام گذار که«شبیر» است و چون لغت عربی است اورا حسین نام گذار.
نگذارید گریه نماید
جبرئیل روزی به خانه مقدس حضرت فاطمه (س) فرود آمد.حضرت زهرا(س) را دید که به خواب رفته و امام حسین (ع) در گهواره اش گریه می کند.کنار گهواره اش نشست و با سخنانی خوش آیند،او را نوازش کرد و آرام نمود تا حضرت فاطمه (س) از خواب بیدار شد.
محفل سرور و عشق
حضرت امام حسن(ع) و امام حسین (ع) در حضور رسول مقدس اسلام (ص) کشتی می گرفتند،پیغمبر خدا به امام حسن می فرمود:آفرین.حضرت زهرا (س) عرض کرد: یا رسول الله؛با این که حسن از حسین بزرگتر است او را علیه حسین تشویق می کنی؟ پاسخ داد: علت این است که حسین (ع) از تاییدات غیبی برخوردار است و جبرئیل او را تشویق می کند.برای همین من حسن (ع) را تشویق می کنم.


[ دوشنبه 87/10/16 ] [ 3:42 عصر ] [ وفا ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

دریافت کد جملات شریعتی
امکانات وب


بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 13
کل بازدیدها: 141269