سه فاز بازار
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سه فاز بازار
دفتر دل نوشته ها وباورهای من 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

سلام به تموم دوستان و عزیزانی که زحمت می کشن قدم به روی چشم ما میذارن و میان و اینجا از وبلاگ بسیار خوب و باحال من (هندونه زیر بقل!) نهایت استفاده رو میبرن.(وای... نفسم گرفت)
اگه می پرسین منظورم از این جور شروع کردن مطلبم چی بوده، در جواب بهتون می گم که : انسان باید متنوع باشه.بله متنوع.حالا ما هم امروز عشقمون کشید این جوری مطلب رو شروع کنیم.
اما بریم سر اصل مطلب. اصل مطلب رو خودم هم نمی دونم چیه!!!! اما همین رو می دونم که من امروز دارم توی حال زندگی می کنم.( حال پذیرایی نه منظورم الان هست) شاید بگید یعنی چی؟چرا امروز اینقدر چرت و پرت میگی؟شاید هم بگید این وفا یا سر خوش شده یا عاشق شاید هم فارق شده!!! اما من در پاسخ به تموم سوالای ذهنتون می گم : نع(نع حالت محکمِ نَهِ خودمونیه) من نه سر خوش شدم نه عاشق نه فارق.من دارم توی حال زندگی می کنم.می دونم این جمله رو یه بار دیگه هم گفته بودم ولی اگر شما هم تا به حال این حسی که من دارم، بهتون دست داده بود، این رو  نمی گفتید . می دونم خیلی مبهم دارم حرف می زنم. بذارید از اول براتون توضیح بدم.
ما با بچه ها تصمیم گرفتیم که همیشه سر کلاس فیزیک جمله هایی که آموزنده هست وبه درد زندگی مون می خوره رو بخونیم یا روی تخته یادداشت کنیم. دو سه روز پیش سه تا جمله ی خیلی خیلی قشنگ خوندند.باور کنید این سه تا جمله چنان توی زندگی من تاثیر داشته که خودم هم نمی تونم باور کنم. اصلا نگاهم نسبت به زندگی و نسبت  دنیا و آدما عوض شده. شما هم اگه به این سه تا جمله عمل کنید واقعا نتیجه می گیرید.باورتون نمی شه من تازه دارم معنای«حال» و»زندگی»و«بندگی» رو می فهمم. تازه دارم دست های خدا رو می بینم.شما به این سه تا جمله عمل کنید اگه نتیجه نگرفتید بیایید وبلاگم رو آتیش بزنید نه اصلا خودم رو آتیش بزنید!

حالا این سه تا جمله :
امام علی (ع):«آرام باش،تفکر کن، توکل کن سپس آستین ها را بالا بزن؛آنگاه دستان خداوند را می بینی که زودتر از تو دست به کار شده است
امام حسین (ع):«هرکس خدا را بندگی کند،خداوند همه چیز را بنده ی او می گرداند.»

فلورانس اسکاول شین:«گذشته اگر تو را اسیر می کند رهایش کن؛آینده را به امید اینکه حلقه های طلایی برای تو دارد به خدا بسپار اما در حال زندگی کن .»  
سعی می کنم از دفعات بعدی جمله های این مدلی رو بیشتر براتون بنویسم.

 


[ دوشنبه 87/12/5 ] [ 3:15 عصر ] [ وفا ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

دریافت کد جملات شریعتی
امکانات وب


بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 8
کل بازدیدها: 141229